FANDOM

La Nikki és un personatge fictici, que representa la principal protagonista dels llibres, ja que és l'autora del diari en el que transmet tots els seus pensaments, idees i conclusions. Ella té l'edat de 14 anys.

DescripcióEdit

És una noia prima, amb el cabell llarg i castany, normalment recollit en un parell de cuetes als costats i els ulls marrons. La seva roba es molt variada hi ha que Va admetre que la comprava tota al mercat, perquè els seus pares l'obligaven, perque no tenien prous diners per a comprar-ne de cara.

HistòriaEdit

El pare de la Nikki, aconsegueix una beca per a l'escola privada Westcher Country Day. Desde que va començar a assistir-hi, ella no encaixava en aquella societat. Considera que únicament hi ha esnobs superficials i rics, als que només els importa destacar, de la manera que sigui. Però descobreix que és així perque...la seva taquilla està col·locada al costat de la Mackenzie Hollister, la noia més esnob i rica de tot l'institut. La Nikki l'odia amb totes les seves forces, perquè sempre la intenta deixar en ridícul i riure's d'ella.

La Nikki decideix presentar-se al concurs d'Art Avanguardista, pero per culpa de la Mackenzie, acaba omplint el formulari per Ajudant de Biblioteca. Allà coneix la Chloe i la Zoey de les quals es fa amiga.=Al llibre diari d'una penjada 1 es queda enamorada d'un noi, en [Brandon Roberts], del qual també està enamorada la Mackenzie Hollister.
Nikki Maxwell

Nikki Maxwell

AparicionsEdit

La Nikki ha sigut protagonista de:

- Diari d'una penjada: Manual de supervivència a l'institut/Diario de Nikki:Cronicas de una chica muy poco popular

-Diari d'una penjada 2:Quan no ets la reina de la festa/Diario de Nikki 2:Cuando no eres precisamente la reina de la fiesta.

-Diari d'una penjada 3:KFT!Ha nascut una friqui del pop!/Diario de Nikki 3:Una estrella del pop muy poco brillante.

tambe ha fet el 3 el 4 el 5 el 6 el 7 el 8 el 9 el 10 el 11

[1] [2] [3]