Wikia

Diari d'una penjada Wiki

Nikki Maxwell

Comentaris7
5pàgines en
aquest wiki

La Nikki és un personatge fictici, que representa la principal protagonista dels llibres, ja que és l'autora del diari en el que transmet tots els seus pensaments, idees i conclusions. Ella té l'edat de 14 anys.

Nikki Maxwell.png
RexiorAdded by Rexior

DescripcióEdit

Es una noia prima, amb el cabell llarg i castany, normalment recollit en un parell de cuetes als costats i els ulls marrons. La seva roba es molt variada hi ha que Va admetre que la comprava tota al mercat, perquè els seus pares l'obligaven

HistòriaEdit

El pare de la Nikki, consegueix una beca per a l'escola privada Westcher Country Day. Desde que va començar a assistir-hi, pero ella no encaixava en aquella societat. Considera que unicament hi han esnobs superficials i rics, als que només els hi importa destacar, de la manera que sigui. Pero descobreix que no és aixi. La seva taquilla esta col·locada al costat de la Mackenzie Hollister, la noia més esnob i rica de tot l'institut. La Nikki l'odïa amb totes les seves forces, perquè sempre la intenta deixar en ridicul i riure's d'ella. La Nikki decideix presentar-se al concurs d'Art Avanguardisa, pero per culpa de la Mackenzie, acaba omplint el furmulari per Ajudant de Biblioteca. Allà coneix a la Chloe i a la Zoey de les cuals es fa amiga.

Al llibre diari d'una penjada 1 es queda enamorada de un noi, en [Brandon Roberts], del cual tambe esta enamorada la Mackenzie Hollister.

AparicionsEdit

La Nikki ha sigut protagonista de:

- Diari d'una penjada: Manual de supervivència a l'institut/Diario de Nikki:Cronicas de una chica muy poco popular

-Diari d'una penjada 2:Quan no ets la reina de la festa/Diario de Nikki 2:Cuando no eres precisamente la reina de la fiesta.

-Diari d'una penjada 3:KFT!Ha nascut una friqui del pop!/Diario de Nikki 3:Una estrella del pop muy poco brillante.

[1] [2] [3]

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori